Питання про особистий кабінет

ВІДПОВІДІ НА НАЙПОПУЛЯРНІШІ ПИТАННЯ ПРО ОСОБИСТИЙ КАБІНЕТ

Проблеми з особистим кабінетом?

На цій сторінці ви знайдете відповіді на популярні запитання, пов'язані з особистим кабінетом.
Якщо ви не знайшли відповіді, зателефонуйте нам за телефоном (044)200-03-03. Години роботи: ПН-ПТ: 09.30-18.30; СБ-НД: Вихідний

Проблеми з входом в особистий кабінет

Наприклад, ви забули пароль, не приходить листдля скидання пароля і т.д.

Подивитись відповіді

Проблеми з інформацією по бронюванню

Не відображається бронювання в особистому кабінеті, бронювання відображається некоректно і т.д.

Подивитися відповіді

Проблеми з сервісами всередині особистого кабінету

Проблеми з оплатою, підтвердженням тимчасового бронювання, використанням сервісу Easy Arrival і т.д.

Подивитися відповіді

Як увійти в особистий кабінет?

Щоб увійти в особистий кабінет, вам необхідно натиснути на кнопку «Особистий кабінет», яка знаходиться у верхній правій частині головної сторінки сайту Club Med. Далі вам запропонують ввести ваші дані:

• Ім'я користувача - це ваш номер G.M® або вашу адресу електронної пошти, який ви ввели при реєстрації
• Пароль

Не виходить увійти в особистий кабінет за допомогою email адреси?

Якщо ви не можете увійти в систему c допомогою адреси електронної пошти, спробуйте використати свій номер GM.
У яких документах вказано ваш номер GM:

• Договір
• Лист з підтвердженням бронювання
• Лист для підтвердження оплати туру
• У документах, що підтверджують тимчасове бронювання або його оплату

Приклад номера G.M®: 15xxxxxx.

ЩО РОБИТИ, ЯКЩО Я ВТРАТИВ (ЛА), НЕ ОТРИМАВ (ЛА) ПОСИЛАННЯ ДЛЯ АКТИВАЦІЇ ОБЛІКОВОГО ЗАПИСУ?

Ви отримаєте посилання для активації вашого особистого кабінету по електронній пошті:
• Якщо ви в перший раз забронювали поїздку з Club Med. Посилання для активації ви знайдете в електронному листі з підтвердженням бронювання.
• Якщо ви підписалися на розсилку новин. В цьому випадку ви отримаєте електронного листа для активації облікового запису.
• Якщо ви зробили запит на створення онлайн-аккаунта. Посилання для активації - в листі з підтвердженням створення облікового запису.

Зверніть увагу , що це посилання працює тільки один раз (якщо ви натиснете на нього повторно, воно не спрацює).

Якщо ви не отримали або видалили лист для активації облікового запису, ви можете активувати його самостійно, натиснувши на кнопку «Забули пароль» на сторінці входу в особистий кабінет. Ми відправимо вам посилання для активації повторно на вказаний email.

ЩО РОБИТИ, ЯКЩО Я ЗАБУВ (ЛА) СВІЙ ПАРОЛЬ?

Якщо ви забули свій пароль, ви можете скинути його, натиснувши на посилання «Забули пароль» на сторінці входу в особистий кабінет (щоб перейти на цю сторінку, натисніть кнопку «Особистий кабінет» у верхній частині сторінки сайту).
Введіть адресу електронної пошти, і ми надішлемо вам електронного листа для скидання пароля.

ЩО РОБИТИ, ЯКЩО Я НЕ ОТРИМАВ (ЛА) ЕЛЕКТРОННОГО ЛИСТА У ВІДПОВІДЬ НА ЗАПИТ «ЗАБУЛИ ПАРОЛЬ» (СКИДАННЯ ПАРОЛЯ)?

Відправлення електронного листа для скидання пароля може зайняти до трьох хвилин. Якщо ви не отримали листа протягом трьох хвилин, переконайтеся, що виконуються такі вимоги:
• Ви правильно ввели свій email у форматі xxx@yy.zz (приклад: monemail@gmail.com)
• Ви не поставили пробіл до або після введення вашої електронної адреси
• Лист не потрапив в папку розсилок або спаму

Якщо все коректно, але листа немає, напишіть, будь ласка, нам на адресу: info@clubmed.kiev.ua
Вкажіть в зверненні наступну інформацію:
• На якій сторінці виявлена ​​помилка: посилання або скріншот
• Яку дію ви планували здійснити на сторінці: посилання або опис дії
• З якою помилкою ви зіткнулися: посилання або скріншот помилки
• Email вашого профілю на сайті (якщо є)
• Контактний номер телефону (якщо є)
• ПІБ

Якщо ваша електронна пошта прикріплена до кількох облікових записів або особистого кабінету, ми можемо запросити у вас додаткову інформацію, наприклад, номер GM.

ЧОМУ МІЙ ОСОБИСТИЙ КАБІНЕТ НЕ УКРАЇНСЬКОЮ МОВОЮ?

Якщо ваш номер GM, прив'язаний до особистого кабінету, був зареєстрований не в Україні, то ми переспрямуємо вас на сайт тієї країни, де він був зареєстрований.

Наприклад, якщо ви робили покупку на американському сайті, то тепер ви є клієнтом американського офісу, відповідно, будете автоматично переадресовані на американський сайт.

Не знайшли відповідь на своє питання?

Якщо ви не знайшли відповіді, зателефонуйте нам за телефоном (044)200-03-03. Години роботи: ПН-ПТ: 9.30--18.30; СБ-НД: Вихідний

ЧОМУ ВИ НЕ МОЖЕТЕ ЗАВАНТАЖИТИ ВАШ ДОГОВІР?

Всі документи, що стосуються вашого бронювання, ви зможете знайти в особистому кабінеті в розділі «Документи» на сторінці «Мої поїздки».
Документ є підставою для здійснення оплати клієнтом і надання послуг Club Med.

В особистому кабінеті можуть відображатися документи тільки для опцій (тимчасових бронювань) і підтверджених турів.
При натисканні на розділ «Документи» відображення документів може зайняти від 30 секунд до 1 хвилини.

Після того, як людина, на ім'я якої вчинено бронювання, зайде в особистий кабінет, прив'язаний до номера клієнта, вона отримає лист з договором і повним комплектом документів. Після цього можна буде завантажити всі необхідні документи.

Інші учасники поїздки повинні попросити консультанта відправити їм договір електронною поштою.

Договори не відображаються в особистому кабінеті в наступних випадках:
• бронювання зроблено до липня 2017 року
• документ тимчасово недоступний з технічних причин (якщо це станеться, ви побачите повідомлення про помилку)

ЧОМУ У МЕНЕ НЕМАЄ ДОСТУПУ ДО СЕРВІСУ EASY ARRIVAL?

Ви можете отримати доступ до сервісу безпосередньо з головної сторінки вашого особистого кабінету. Клікнувши на спеціальний блок Easy Arrival, ви перейдете до анкет.

Умови використання сервісу Easy Arrival:
• Сервіс Easy Arrival - це обмежена послуга, і може трапитися так, що ви не зможете ним скористатися (в основному для лижного обладнання).
• Цей сервіс поки не працює для всіх наших містечок (villages). Список містечок, де доступна ця послуга, ви можете знайти ТУТ
• Якщо у вас є діти у віці від 11 до 17 років, то території Passworld®, Junior Club Med можуть бути недоступні протягом обраного періоду (навіть якщо ви отримали електронного листа Easy Arrival).
• Послуга доступна і відкрита від 30 до 3 днів до вашого від'їзду (заповніть форму).
• Ви можете ознайомитися з введеною інформацією, включаючи день прибуття в містечко (village).
• Якщо у вас є кілька майбутніх турів, для яких доступний сервіс Easy Arrival, то ви зможете скористатися даною послугою тільки для найближчої поїздки.

ЧОМУ Я НЕ МОЖУ ПІДТВЕРДИТИ ВИБРАНИЙ ТУР В ОСОБИСТОМУ КАБІНЕТІ?

Ви не можете підтвердити обраний вами тур онлайн з кількох причин:
• бронювання було зроблено через турагенства-партнери (Обмеження не поширюється на офіційний бутік Club Med за адресою Велика Житомирська, 20
Київ).
• ви забронювали екскурсію або ескападу
• ваш тур - складний: наприклад, гості їдуть з різних міст або в різний час, тур містить кілька бронювань, ви міняєте номер під час перебування на курорті
• ваш тур включає в себе перебування на курорті і ескападу або зупинку в місті (сітістоп)
• ваш тур включає в себе більше 20 додаткових послуг (трансфер, догляд за дітьми, спортивний табір, SPA, прокат лижного спорядження і т. Д.)
• якщо номер GM, на який заброньовано тур, ваш, але ви не є учасником поїздки
• якщо в вашому тимчасовому бронюванні вказані інші клієнти Club Med, мають клієнтський номер. Поїздка повинна відобразитися і в їх особистих кабінетах, однак оплатити бронювання можливо тільки в колл-центрі або особисто в бутіку.

Не знайшли відповідь на своє питання?

Якщо ви не знайшли відповіді, зателефонуйте нам по телефону (044)200-03-03 (044)200-03-02 (044)200-03-01 . Години роботи: Пн — Пт: 09:30 — 18:30 Сб — Нд: вихідний

ЯК Я МОЖУ ЗМІНИТИ СВОЇ КОНТАКТНІ ДАНІ?

Ви можете змінити свої контактні дані (ім'я, прізвище, дата народження та номер телефону) в особистому кабінеті.
Зверніть увагу, що змінити адресу електронної пошти або поштову адресу в особистому кабінеті поки неможливо. Якщо ви хочете змінити ці відомості, зв'яжіться з нашим консультантом або зверніться в бутик Club Med за адресою: вул. Велика Житомирська, 20 Київ (044)200-03-03
(044)200-03-02 (044)200-03-01, Пн — Пт: 09:30 — 18:30 Сб — Нд: вихідний)

ЯК ВИПРАВИТИ ПОМИЛКУ В НАПИСАННІ СВОГО ІМЕНІ?

Якщо ви помітили помилку в написанні вашого імені на карті Club Med Great Members або ж ви змінили своє ім'я / прізвище, ви можете оновити свої контактні дані на веб-сайті www.clubmed.ua в особистому кабінеті (перейдіть в розділ «подивитися мій профіль» ).
Ви також можете звернутися з цим проханням до бутик або зателефонувати (044)200-03-03 (044)200-03-02 (044)200-03-01, Пн — Пт: 09:30 — 18:30 Сб — Нд: вихідний .

Зверніть увагу, що ви можете змінити своє ім'я тільки в тому випадку, якщо ви в даний час не перебуваєте на курорті або якщо у вас немає майбутнього туру.

Не знайшли відповідь на своє питання?

Якщо ви не знайшли відповіді, зателефонуйте нам за телефоном (044)200-03-03 (044)200-03-02 (044)200-03-01 . Години роботи: Пн — Пт: 09:30 — 18:30 Сб — Нд: вихідний

Ми використовуємо cookies!

Club Med використовує cookie-файли для поліпшення якості роботи сайту. Натискаючи "ОК" у відповідній графі цього повідомлення, ви підтверджуєте факт надання компанії Club Med вашої згоди на використання ваших cookie-файлів.

Подивитися Політику Club Med щодо обробки персональних даних