Сервіс Easy Arrival
Easy Arrival
Займайтеся собою, а не справами!
Залиште час для прекрасних моментів, а усе необхідне можна зробити ще до подорожі! Сервіс Easy Arrival від Club Med дозволяє нашим клієнтам зарезервувати необхідні послуги від догляду за дітьми до оренди гірськолижного обладнання за місяць до поїздки. А якщо ваші плани трохи змінилися, ви можете виправити параметри реєстрації, але тільки не пізніше, ніж за 3 дні до подорожі. Просто приїжджайте, все вже готово!
Як користуватися сервісом
Ви готові до найлегшої подорожі в житті?
Щоб скористатися сервісом, зайдіть в особистий кабінет на нашому сайті *. За 30-40 днів до дати вашої поїздки сервіс стане доступний для використання - і ви побачите в особистому кабінеті спеціальний блок Easy Arrival, клікнувши по якому ви зможете перейти до анкет.
Які дані необхідно вказати в анкеті?
- Щоб ми змогли підготувати для вас обладнання, вкажіть зріст, вагу, рівень, стиль катання (по трасах і поза трасами) та інші дані у вашій анкеті і / або в анкетах своїх супутників;
- Ваша дитина буде проводити час в дитячому клубі? Тоді в його анкеті окрім гірськолижних параметрів вам буде потрібно вказати інформацію, необхідну для аніматорів: харчові алергії, чи можна дитині наносити аквагрим і т.д.
Як перевірити, які послуги включені в ваш пакет?
Після завершення бронювання, ви отримаєте лист з описом всіх включених опцій в ваше бронювання. Ви також можете подивитися інформацію в особистому кабінеті або зателефонувати за номером, вказаним на сайті.
Чи можна отримати сповіщення, щоб не забути скористатися сервісом?
Не тільки можна, а й треба! Ми відправимо вам листа з пропозицією скористатися сервісом:
За 30 днів (для клієнтів зі статусом Turquoise в програмі лояльності Great Members)
40 днів (для клієнтів зі статусом Silver, Gold або Platinum в програмі лояльності Great Members)
до прибуття на курорт.
Чи можна змінювати свої дані?
Ви можете коригувати і змінювати параметри реєстрації в будь-який момент, але не пізніше ніж за 3 дні до прибуття на курорт. Ми витратимо їх на те, щоб приготуватися до вашого візиту на всі 100%! Ви приїжджаєте - все вже готово!
- Зверніть увагу, що ви повинні зайти саме в особистий кабінет, прив'язаний до номера клієнта, на ім'я якої зроблено бронювання.
Після приїзду
Настав час насолодитися нашою гостинністю!
Якщо ви скористалися сервісом Easy Arrival, ми готові до вашого приїзду на всі 100%!
Після приїзду зареєструйтеся на стійці адміністратора, щоб отримати ключі від номеру та дізнатися всі деталі поїздки.
Якщо ви заповнювали анкету Easy Arrival, ваше обладнання вже чекає на вас у вашій шафці в скі-румі (номер шафки збігається з номером вашої кімнати, ключ від нього ви отримаєте разом з ключем від номера і скі-пассом при чекіні). Якщо ви бронювали обладнання для дитини чи записали дитину в дитячий клуб, то всю інформацію ви зможете отримати безпосередньо в дитячому клубі!
Якщо ви зареєструватися за допомогою Easy Arrival на заняття з гірських лиж / сноуборду, просто підійдіть на стійку ESF, щоб дізнатися розклад тренувань для групи вашого рівня підготовки. Все, ви готові до підкорення гір!
Якщо ваше бронювання включає дитячі клуби Baby Club Med®, Petit Club Med® і Mini Club Med®, але ви не реєстрували їх через Easy arrival, зверніться до менеджерів дитячих клубів. Вони зареєструють ваших дітей і дадуть вичерпну інформацію про всі активності.
Насолоджуйтесь гірськолижним відпочинком і забудьте про турботи! А ми зробимо для цього усе, що в наших силах.
Дізнайтеся більше про сервіс Easy Arrival
Щасливі діти - щасливі батьки!
Сервіс Easy Arrival дозволяє батькам заздалегідь передати всю інформацію про дітей в дитячий клуб. Чи можна дитині наносити аквагрим, чи є улюблена іграшка і що він любить на обід - всю цю інформацію наші досвідчені і доброзичливі G.O. вивчать якомога уважно, і простежать, щоб під час перебування дитини на курорті вони були враховані.
Easy Arrival для батьків
Ваші діти під наглядом!
Щоб скористатися сервісом, зайдіть в особистий кабінет на нашому сайті *. За 30-40 днів до дати вашої поїздки сервіс стане доступний для використання - і ви побачите в особистому кабінеті спеціальний блок Easy Arrival, клікнувши по якому ви зможете перейти до анкет.
☼ Які дані необхідно вказати в анкеті?
В анкеті дитини вам буде потрібно вказати інформацію, необхідну для аніматорів: харчові алергії, чи можна дитині наносити аквагрим і т.д.
☼ Як перевірити, які послуги включені в ваш пакет?
Після завершення бронювання, ви отримаєте лист з описом усіх включених опцій в ваше бронювання. Ви також можете подивитися інформацію в особистому кабінеті або зателефонувати за номером, вказаним на сайті.
☼ Чи можна отримати сповіщення, щоб не забути скористатися сервісом?
Не тільки можна, а й треба! Ми відправимо вам лист з пропозицією скористатися сервісом:
За 30 днів (для клієнтів зі статусом Turquoise в програмі лояльності Great Members)
40 днів (для клієнтів зі статусом Silver, Gold або Platinum в програмі лояльності Great Members)
до прибуття на курорт.
☼ Чи можна змінювати свої дані?
Ви можете коригувати і змінювати параметри реєстрації в будь-який момент, але не пізніше ніж за 3 дні до пребуття на курорт. Ми витратимо їх на те, щоб приготуватися до вашого візиту на всі 100%! Ви приїжджаєте - все вже готово!
- Зверніть увагу, що ви повинні зайти саме в особистий кабінет, прив'язаний до номера клієнта, на ім'я якого зроблено бронювання.
Після приїзду
Ваше єдине завдання - відпочивати!
Якщо ви скористалися сервісом Easy Arrival, ми готові до вашого приїзду на всі 100%!
Зверніться до адміністратора курорту, щоб отримати ключі від кімнати і дізнатися всі деталі вашого перебування.
Якщо ваше бронювання включає дитячі клуби Baby Club Med®, Petit Club Med® і Mini Club Med®, але ви не реєстрували їх через Easy arrival, зверніться до менеджерів дитячих клубів. Вони зареєструють ваших дітей і дадуть вичерпну інформацію про всі активності.